Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
U heeft als consument een bedenktermijn van 14 dagen. U kunt gedurende deze termijn het product zonder opgaaf van reden retourneren. U krijgt het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort. Na deze 14 dagen hanteren wij onderstaande retourprocedure.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Indien een geleverde wijn niet aan uw verwachtingen voldoet, heeft u de keuze de desbetreffende wijn tegen retournering daarvan te vervangen door een andere wijn, dan wel de productwaarde te laten restitueren.

De gefactureerde verzendkosten worden verrekend met de retourneringskosten. Indien u de retourneringskosten reeds zelf heeft betaald dan zullen wij bij ontvangst van de goederen de verzendkosten van de heenzending uiteraard terug storten.

Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
• wij verzoeken u het retour aan te melden per e-mail wijnhuis@robbersenvandenhoogen.nl
• de termijn van een jaar na het ”op dronk” komen van de wijn volgens de mening van Wijnhuis Robbers & van den Hoogen is nog niet verstreken
• alleen courante wijnen in originele verpakking kunnen worden geaccepteerd
• u heeft de originele factuur of afleverbon in uw bezit
• alleen volle dozen en onbeschadigde flessen komen voor retournering in aanmerking
• indien het gaat om wijn geleverd in dozen van 12 of meer flessen mogen uit slechts één doos maximaal 2 flessen geopend zijn. In geval van wijn geleverd in dozen van 6 flessen mag slechts één fles geopend zijn
• in geval het een zgn. verzamel- of proefdoos betreft zal steeds naar een gepaste oplossing worden gezocht
• in geval van retournering dienen die flessen bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking, maar tenminste in een voor transport van flessen geschikte verpakking te worden aangeboden

Heeft u vragen over een retourzending neem dan gerust telefonisch contact met ons op.

Telefoon: 026 445 5912
Email: wijnhuis@robbersenvandenhoogen.nl

Hoe kan ik een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen via ons contact formulier. Ga naar de contactpaginaen vul daar uw gegevens in en vermeld daar uw betreffende klacht. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wat zijn de verzend/bezorgkosten?
Onder een aantal van 12 flessen zijn de bezorgkosten €10,95. Indien u 12 of meer flessen besteld, zijn de bezorgkosten gratis. U kunt uw bestelling altijd kostenloos afhalen op onze vestiging in Arnhem.

Hoe wordt mijn verzending verzonden?
Uw bestelling wordt na betaling aangeboden bij Dynalogic, marktleider in Nederland op het gebied van wijnpakketlevering aan consumenten en bedrijven. Zij zullen uw bestelling op het door u aangegeven adres bezorgen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
U kunt aangeven wanneer de bestelling wordt bezorgd door Dynalogic. De bezorging vind dan plaats op die dag. Via mail en sms wordt u op de hoogte gehouden over de tijd van levering. Indien u niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de brievenbus. Via www.dynalogic.eu kunt u een nieuwe afspraak maken voor de levering.

Welke prijs wordt er vermeld op de site?
De vermelde grote prijs in rood is de prijs inclusief BTW. De vermelde kleine prijs in grijs is de prijs exclusief BTW.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij vinden het belangrijk dat u uw product en/of bestelling snel, makkelijk en veilig kunt betalen. Dit kan op één van de volgende manieren;

Betalen met iDEAL
Betaal uw bestelling in uw eigen vertrouwde omgeving van Internet Bankieren via iDEAL.

Paypal
Met de geheel kostenloze online betaal-service van PayPal betaal t u snel en eenvoudig. Bij PayPal geeft u namelijk alleen bij de eerste registratie uw bankgegevens door, en daarna betaalt u simpelweg met een muis-klik. Uw bankgegevens of creditcard informatie worden daarbij niet aan ons verstrekt. Meer informatie over PayPal vind je onder www.paypal.nl . 

Rembours
Bij een rembourszending betaald u uw factuurbedrag aan de postbode die uw pakket komt brengen. Indien u niet thuis bent dan kunt u nog drie weken daarna het pakket ophalen en betalen bij een postkantoor bij u in de buurt. Wij brengen extra kosten in rekening voor deze betaalmethode. Vanwege de hoge kosten geldt hiervoor een toeslag van € 19,95

Kan ik ook achteraf betalen?
Het is in de wijnshop van Robbers & van den Hoogen niet mogelijk om achteraf te betalen. 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?
Indien u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u uw product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
U krijgt het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort. Lees voordat u uw product retourneert eerst even de voorwaarden op de pagina annuleren & retourneren (= link pagina 'annuleren en retourneren').

Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen via 026 445 5912 of wijnhuis@robbersenvandenhoogen.nl

Zit er een garantie op de producten?
Robbers & van den Hoogen biedt garantie op haar producten conform Artikel 10 uit de Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.